Uzņēmums

Mūsu komanda

OZOLS komanda, jeb tie profesionāļi, kas ik dienas rūpējas par sistēmas attīstību un mūsu klientu apmierinātību.

Mūsu vērtības, misija un sociālā atbildība

Kārtība. Inteliģence. Nākotne. „Ozols Grupa" izjūt atbildību pret saviem darbiniekiem, saviem klientiem un sabiedrību kopumā.

Klienti, kas mums uzticas

Sadarbība ar klientiem ir abpusēji bagātinošs process, tāpēc katrs no mūsu klientiem ir pelnījis īpašas rūpes un individuālu pieeju.

Ozols grupa

Sabiedrība „Ozols Grupa” ir Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmums, kas izstrādā, ievieš un uztur biznesa vadības sistēmu OZOLS.

Mūsu klienti ir dažādu nozaru uzņēmumi, kas izmanto vienotas resursu vadības sistēmas siegtās priekšrocības.

Mēs uzturam un pilnveidojam sistēmas OZOLS moduļus un risinājumus, veicam jaunas funkcionalitātes izstrādi un pielāgošanu dažādām nozarēm, integrāciju ar citām sistēmām, kā arī veicam lietotāju apmācību, sniedzam konsultācijas un nodrošinām lietotāju atbalsta pakalpojumus.

Laika josla

Ozols netika izveidots vienā dienā. Tas radās daudzu gadu darba rezultātā, pakāpeniski attīstoties un pilnveidojoties, bet vienmēr izmantojot progresīvākos IT risinājumus un jaunākās tehnoloģijas.

  • 2015

    JAUNA DIZAINA UN FUNKCIONALITĀTES MĀJAS LAPA

    Jaunā OZOLS mājas lapa, (nu jau tās 4. versija) ir piemērota skatīšanai dažādās ierīcēs — galddatoros, portatīvajos datoros, planštdatoros, viedtālruņos

  • 2014

    VEIKSMĪGA SISTĒMAS PĀREJA UZ EIRO

    Eiro ieviešana Pāreja uz Eiro valūtu — tiek nodrošināta visiem OZOLS klientiem.

  • 2014

    PABEIGTS ĒDINĀŠANAS RISINĀJUMS

    Klientiem tiek prezentēts jaunais OZOLS ēdināšanas risinājums, kas pamatā paredzēts izmantošanai izglītības un medicīnas iestādēs precīzam uztūrvērtības un izejvielu uzskaitei, recepšu izveidošanai un ēdināšanas uzskaites vadībai un analīzei.

Apskatīt visu laika joslu

Kā mēs strādājam?

SOLIS 1

Prezentācija

Lai pilnvērtīgi iepazīstinātu ar sistēmu OZOLS, veicam bezmaksas sistēmas prezentāciju Jūsu birojā vai pie mums. Prezentācijas laikā iegūsiet visu nepieciešamo informāciju par sistēmas funkcionalitāti, iespējām, tās atbilstību Jūsu uzņēmuma vajadzībām, kā arī Jums būs iespēja pārrunāt Jūsu uzņēmuma automatizācijas procesu iespējas ar SIA "Ozols Grupa" pieredzējušu projektu vadītāju.

SOLIS 2

Sistēmanalīze

Lai veiksmīgi izveidotu un ieviestu resursu vadības sistēmu, ir nepieciešama pēc iespējas pilnīga informācija par uzņēmumu, tajā notiekošajiem procesiem, pasūtītāja prasībām, prioritātēm un plānotajām izmaiņām. Sistēmanalīzes rezultātā mēs iegūstam, apkopojam un dokumentējam iepriekš minēto informāciju.

SOLIS 3

Piedāvājums

Kad SIA "Ozols Grupa" projektu vadītājs būs izzinājis Jūsu vēlmes, vajadzības un iespējas, tiks izstrādāts individuālais piedāvājums, kas sevī ietver sistēmas OZOLS moduļu uzskaitījumu un to funkcionalitātes aprakstu, cenu piedāvājums, kā arī iespējamie papildu pakalpojumi un papildizstrādes.

SOLIS 4

Ieviešana

Sistēmas ieviešanas pakalpojumi ir būtiski, jo ļauj uzņēmumam gūt maksimālo labumu no iegādātās programmatūras. Ieviešanas izmaksas ir atkarīgas no pasūtītāja prasību apjoma, piemēram, mazos un jaunos uzņēmumos praktiski nekādi OZOLS ieviešanas darbi nav jāveic - ar datorprogrammu var sākt strādāt tūlīt pēc tās uzstādīšanas.

E-pasta adrese: