Risinājumi

OZOLS resursu vadības sistēma ir pielāgojama dažādām uzņēmumu darbības nozarēm. Klientu ērtībai ir izstrādāti dažādi risinājumi specifiskām nozarēm, kurās sakombinēti ērtai resursu pārvaldei nepieciešamie sistēmas moduļi un mūsu sniegtie pakalpojumi. Nozaru risinājumu galvenā priekšrocība ir iespēja izmantot resursu vadības sistēmu OZOLS kā vienotu platformu gan standarta uzskaitei, gan specializētu, tikai noteiktam biznesam nepieciešamu funkciju realizēšanai. 

Personāla vadība

Personāla vadība un algu aprēķins

OZOLS personāla vadības un algu aprēķina risinājums sniedz iespējas uzņēmumu vadītājiem un personāla speciālistiem efektīvi organizēt personāla uzskaiti un pārvaldību, nodrošinot ērtu personāla informācijas ievadi, glabāšanu un analīzes iespējas.

Risinājums nodrošina arī darbinieku pašapkalpošanās iespējas - personiskās informācijas pārskatu un atjaunošanu, iesniegumu iesniegšanu un citas funkcijas.

Mazumtirdzniecība

Risinājums veikaliem

OZOLS mazumtirdzniecības risinājums – ideāls gan nelieliem veikaliem, gan veikalu tīkliem, kā arī jebkuram uzņēmumam, kam nepieciešama precīza preču uzskaite tirdzniecības punktā!

Šo risinājumu var izmantot jebkurš veikals ar vienu vai vairākām kasēm. Mazumtirdzniecības risinājums kalpo par pamatu arī veikalu tīklu veidošanai.

Vairumtirdzniecība

Risinājums noliktavu pārvaldībai

Vairumtirdzniecības risinājums ir efektīvs rīks preču automatizētas uzskaites nodrošināšanai vienā vai vairākās noliktavās, un šo risinājumu iespējams izmantot jebkuram uzņēmumam, kas iepērk, uzglabā un pārdod jebkura veida preces. Risinājums integrēts ar Android mobilo aplikāciju, kas ļauj pasūtījumus nosūtīt tieši uz sistēmas OZOLS noliktavas uzskaites moduli, izmantojot viedtālruni vai planšetdatoru.

Būvniecība

Risinājums celtniecības uzņēmumiem

Sistēmas OZOLS risinājums būvniecības uzņēmumiem nodrošina pilnu vadības un finanšu grāmatvedības, projektu vadības un personāla vadības funkcionalitāti.

OZOLS sekmīgi konkurē uzņēmuma vadības sistēmu tirgū ar jaudu, lietošanas ērtību un funkcionalitāti, kas neatpaliek no starptautiskajiem risinājumiem, un piemērotības Latvijas apstākļiem un cenas ziņā vairākkārtīgi apsteidz konkurējošos produktus.

Degvielas tirgotāji

Produktu uzskaitei degvielas tirdzniecības uzņēmumiem

Modulis nodrošina naftas produktu noliktavas uzskaiti pa noliktavām, degvielas markām, partijām un tvertnēm.

Pašvaldības

Risinājums pašvaldībām

Mūsu izstrādātais risinājums ietver visu nepieciešamo funkcionalitāti sekmīgam pašvaldību darbam. Risinājumā ir iekļauta budžeta plānošana, finanšu, ilgtermiņa ieguldījumu, krājumu, nemateriālo vērtību un līgumu uzskaite un pārvaldība, norēķini, personāla vadība, darba algas aprēķins un citas funkcijas saskaņā ar Latvijas Republikas budžeta grāmatvedības likumdošanu un normatīvajiem aktiem. 

Apdrošināšanas brokeri

Risinājums polišu uzskaitei

Produkts ir izstrādāts īpaši Latvijas apdrošināšanas brokeru vajadzībām, tas ir atbilstošs likumdošanai un nozares prasībām, kā arī tiek nemitīgi papildināts. Šobrīd tas ir Latvijā lietotākais apdrošināšanas brokeru vidū.

Ēdināšana

Ēdināšanas uzskaite medicīnas un izglītības iestādēs

OZOLS ēdināšanas risinājums paredzēts pašvaldības un privātajām izglītības, medicīnas iestādēm, kā arī ēdināšanas uzņēmumiem. Šis risinājums atvieglo ikdienu noliktavas pārziņiem, medmāsām, pavāriem un grāmatvežiem. Programma palīdz veidot optimālu ēdienkarti katrai vecuma un diētas grupāi atbilstoši Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 172, un ar tās palīdzību var kontrolēt katras ēdienreizes, dienas un nedēļas uzturvērtību, kā arī svara un produktu lietošanas biežuma normas.

Iznomātāji

Nomas objektu uzskaite un pārvaldība

Uzņēmumiem, kuri nodarbojas ar iznomāšanu vai izīrēšanu piedāvājam uzņēmumu vadības sistēmas OZOLS risinājumu „Noma”, kas nodrošina nomas biznesa procesu pārvaldību vienotā sistēmā sākot ar potenciālo klientu piesaisti, nomas objektu uzturēšanu, nomas līgumiem un beidzot ar automātisku rēķinu izrakstīšanu, grāmatvedību un pamatlīdzekļu uzskaiti.

Kravu pārvadātāji

Risinājums kravu pārvadātājiem un ekspeditoriem

Risinājums nodrošina kravu pārvadājumu biznesa procesu automatizāciju, automātisku nepieciešamo dokumentu sagatavošanu un citas iespējas, kas būtiski atvieglo kravu pārvaldi un palielina uzņēmuma efektivitāti. Risinājums apvieno biznesa funkcionalitāti ar uzņēmuma grāmatvedību.