Ozollapa Nr. 3

Aktuāli: klientu attiecību pārvaldība

Aktuāli: Klientu attiecību pārvaldība

Darbs ar klientiem ir smags, bet patīkams, jo klientu panākumi motivē un sekmē Jūsu panākumus. Šis darbs pieprasa plašas zināšanas par klientu, viņa personību, vēlmēm un tirgus situāciju. Lai efektīvi izmantotu katru kontaktu ar klientu, Jūsu darbiniekiem ir nepieciešama informācija par viņu, kas ir ātri, ērti un droši pieejama.

Informācija, kas saņemta precīzi un laikā, ir patiess uzņēmuma attīstības priekšnosacījums mainīgajā biznesa vidē. Tieši šī vajadzība ir Ozols Grupa izstrādātā CRM jeb Klientu attiecību pārvaldības risinājuma pamatā. CRM risinājums nodrošina informācijas apriti efektīvai pārdošanas un klientu apkalpošanas procesu pārvaldībai uzņēmumā.

CRM ir vairāk kā programmatūra, tas ir jauns veids, kā uzņēmums uztver savus klientus un komunicē ar tiem. Nepietiek tikai ieviest sistēmu, ir nepieciešams iesaistīt darbiniekus uzņēmuma centralizētā informācijas krājuma papildināšanā un uzlabošanā.

Mūsu mūsdienīgais tiešsaistes risinājums atbalstīs Jūsu darbiniekus visās Jūsu klientu dzīves cikla fāzēs – sākot ar mārketinga kampaņu plānošanu un beidzot ar līgumu vadību. Tas viss ērti izdarāms jebkurā interneta pārlūkā gan Jūsu birojā, gan izbraukumos vai strādājot attālināti.

Ja patiešām vēlaties būvēt ilgtermiņa, vērtīgas attiecības ar Jūsu partneriem un klientiem, CRM risinājums palīdzēs Jums palielināt Jūsu uzņēmuma vērtību, izmantojot sekojošas tā sniegtās priekšrocības:

Centralizēts rīks informācijas uzkrāšanai un lietošanai uzņēmumā;
Rezultatīva jaunu klientu piesaiste;
Pilna informācija par komunikāciju ar sadarbības partneriem;
Efektīvāki mārketinga procesi un augstāka klientu lojalitāte.

Uzziniet vairāk par šo risinājumu, piesakoties bezmaksas prezentācijai jau šodien! Kā arī lasiet vairāk par šo risinājumu mūsu mājas lapā!

Ieskats nākotnē: budžeta plānošana

Kā šī rudens jaunumu vēlamies prezentēt budžetēšanas risinājumu Budžeta plānošana. Tas ir risinājums jebkuru iestāžu budžeta izstrādei un saskaņošanai, kas būtiski atvieglo atbildīgo, periodisko finanšu līdzekļu plānošanas procesu. Piedāvājam Jums iepazīties ar risinājuma būtiskākajiem ieguvumiem un funkcionalitāti:

Mazinās manuālais darbs, jo pozīciju un citus datus nepieciešams ievadīt tikai vienu reizi;
Līdz budžeta perioda slēgšanai iespējama labojumu veikšana;
Iespēja ievadīt komentāru pie katras budžeta pozīcijas, kā arī pievienot saistītos dokumentus;
Uzskatāms labojamo pozīciju attēlojums;
Pozīciju summēšana uz augšu;
Web vidē ērti lietojams risinājums ar jebkura pārlūka starpniecību, kas vieno atbildīgās personas virtuālā vidē;
Iespējama vairākkārtēja budžeta projekta izskatīšana.

Piesakieties risinājuma bezmaksas prezentācijai jau šodien pa tālruni 67280211!

Atskats uz Vidzemes biznesa sadarbības kontaktirgu

Aprīļa beigās "Ozols Grupa" pārstāvji piedalījās Vidzemes biznesa sadarbības kontakttirgū Valmierā ar konsultāciju par IT sistēmām veiksmīgai uzņēmumu darbībai. 
Pateicamies pasākuma dalībniekiem par apmeklējumu un uz tikšanos citos pasākumos!