Ozollapa Nr. 2

Aktuāli: web personāla risinājums

Aktuāli: Web Personāla risinājums!

Arvien aktuālāks šobrīd kļūst jautājums, kā celt uzņēmuma produktivitāti, izmantojot esošos resursus. Tieši tādēļ esam izstrādājuši Ozols Personāla sistēmas jaunās iespējas tiešsaistes vidē!

Ozols Web Personāls ir elastīgs risinājums, kas pilnībā atbilst šodienas un nākotnes personāla vajadzībām un spēj ne tikai nodrošināt darba laika uzskaiti, līdz minimumam samazināt ar personāla datu uzturēšanu saistīto rutīnas darbu, bet arī papildus piedāvā stratēģiskas personālas vadības funkcijas, tai skaitā personāla novērtēšanu. Informācijas pieejamība un papīra kalnu samazināšanās ir tikai daži no ieguvumiem, ko piedāvā Web Personāla risinājums.

Tas sniedz arī tādas priekšrocības kā augstāks darbinieku informētības un apmierinātības līmenis, kā arī vienuviet pieejama informācija, sākot ar saistošajiem rīkojumiem un beidzot ar informāciju par uzkrāto atvaļinājumu.

Ozols Web Personāls ir veidots kā pašapkalpošanās portāls, kas uzņēmumam dod iespēju ļaut darbiniekiem pašiem veidot, iesniegt un saņemt visdažādāko veidu dokumentus un atskaites, izmantojot interneta pārlūkprogrammu.

Tiešsaistes jeb Web risinājums garantē produktīvu darbu bez papildus instalācijām, nodrošinot pieeju datiem iespējami vienkāršā, lietotājam draudzīgā veidā.

Uzziniet vairāk par šo risinājumu mūsu mājas lapā vai zvaniet pa tālruni 67289211, un mēs Jums visu izstāstīsim!

Klients allaž redzeslokā

Darbinieku apmierinātība ir ārkārtīgi svarīga ikviena uzņēmuma veiksmīgā darbībā, tomēr nekādā gadījumā nedrīkst ar uzmanību apdalīt galveno uzņēmuma pastāvēšanas iemeslu – klientu! Piesaistīt jaunus, kvalitatīvi uzturēt kontaktu ar esošajiem klientiem un partneriem, kā arī palielināt mārketinga efektivitāti Jums palīdzēs Ozols Web CRM jeb tiešsaistes Klientu attiecību pārvaldības risinājums! Vairāk par risinājumu uzzināsiet šeit vai sazinoties ar mums!